zaterdag 22 maart 2014

Penny boards

Hee!
Misschien kennen jullie ze wel; de penny boards
Je hebt ze in allemaal kleuren!




Zelf, vind ik ze echt super cool!
Daarom zocht ik op hoe duur ze zijn. Maar, de echte, zijn TE duur! Je kan zo'n board kopen voor €100,- of soms wel duurder! Daarom zocht ik wat sites op waar ze wel nep zijn, maar een stuk goedkoper!



















Ik heb een site gevonden waar ze goedkoper zijn! stuur me een mail voor de link!

ik denk dat deze boards wel heel erg fijn zijn!
heb jij er een?
laat hier onder een reactie achter.


liefs,
Val






(ik heb met mijn vriendin An van SIY een board besteld! wil jij een review? comment below!)

2 opmerkingen:

  1. Hey Val! Superleuk die boards ! Ik hoop dat je 1tje op je 'birthday' krijgt! ;-) Kuss❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt! kusjes terug Anouk! maar ik heb er al 1tje besteld met An! zie je snel weer! kusssss Val

      Verwijderen